Alaska One Day

انسان خوبی باش اما وقتت را برای اثباتش به دیگران تلف نکن / خدای ما در لابلای ورق های مقدس هیچکدوم از کتاب های آسمانی نیست

Alaska One Day

انسان خوبی باش اما وقتت را برای اثباتش به دیگران تلف نکن / خدای ما در لابلای ورق های مقدس هیچکدوم از کتاب های آسمانی نیست

پرواز (46)

پرواز  

شاید که وقتی دیگر است، وقت وصال من و تو  

یا در جهانی دیگر است، تعبیر فال من و تو  

شاید نباید دل به تو، میبستم از روز ازل  

اما چه حاصل گشته ام، غرق خیال من و تو  

من از تو تنهاتر و تو، تنهاتر از من، زنده ایم  

آیا در این گیتی بُوَد، بدتر ز حال من و تو؟ 

میگریم اما در دلم، امید دارم اندکی  

دنیا شود زیبا سپس، گردد به مال من و تو  

پر زرق و برق است زندگی، اما چه حاصل دم به دم  

با غصه های بیشمار، گشته وبال من و تو  

با هر لباسی هر کسی، یا آشنا یا بی نشان  

تنها بسازد مایه ی، درد و ملال من و تو 

با این همه درد و ستم، قصد سفر کردیم دوش  

اما دریغا بسته اند، با حیله بال من و تو. 

23/8/1392. 

(دختر آبی).

نظرات 1 + ارسال نظر
بابک 23 آبان 1392 ساعت 18:27

just like always, so beautiful

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد